Sunday, July 18, 2010

seperti yg dijanjikan kpd k.mila utk menguploadkan gambar tudung yg telah dijahit, so inilah dia.. heh,malu la plak rasa. dah xde model lain nak digunakan, terpaksalah e sndiri yg jd modelnya.. (i ni pemalu orangnya..hihihi)

o ye, tq very much k.mila 4 the tutorial & template yg diberikan. nnti e buat yg jenis ariana tu plak. (kena tggu time free la :))

so,inilah gambar tudungnya yg digayakan oleh model yg xterkenal..hihi.. lokasi di putrajaya.. cewah.. :)






ada kedut skit kat atas tu.. sbb main jahit je, xde nk betul2 kan dulu kain tuh.. hehe

Nxt time akan lebih berhati2 dan cermat bila menjahit.. ♥♥♥


5 Comments:

  1. AZIZAN & HAFIZAH said...
    menjadi la e tudung tu..nampak cantik dan terletak....nak satu!
    Ecomel said...
    hihihi..nak satu?xreti lg nk mnjahit utk org lain.. sndiri guna bleh la...still lg dlm proses blajar mnjahit nih.. :)
    Mila@Rimbun said...
    tahniah e... menjadi jugak akhirnya tudung e.. akak tengok mmg ok je dah tudung tuh. nice jerr
    ibunafis said...
    bagus la e ni,rajin mencuba..jadi je tudung tu,leh la bisnes nnt,heee..
    Ecomel said...
    K.Mila: ni hasil semangat nk jahit jugak sbb tgk k.mila byk hasil produk2 buatan tgn sndiri nih..TQVM akak.. :)

    Ibunafis: Bisnes yek..hehe,nnti e tajamkan kemahiran menjahit lg skit.. hee

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails

By :
Free Blog Templates